vineri, 22 august 2014

Regatul de gheață




Regatul de gheață (în original în engleză: Frozen) este un film de animație și muzical produs de studioul de animație Walt Disney Studios și distribuit de Walt Disney Pictures. Acesta are la bază basmul scris de Hans Christian Andersen, Crăiasa zăpezilor. Va fi cel de-al 53-lea lungmetraj produs de studiourile Disney până în 2013. Filmul va fi disponibil pe DVD și Blu-Ray în România din 15 aprilie 2014.


Au dublat în limbă română:

Anca Iliese - Anna
Cătălina Chirțan - Anna (cântece)
Adina Lucaciu - Elsa
Dalma Kovacs- Elsa (cântece)
Mihai Bobonete - Olaf
Viorel Ionescu- Olaf (cântece)
Ciprian Cojenel - Kristoff
Dan Byron - Kristoff (cântece)
Jorge - Hans
Eugen Cristea - Ducele
Mihai Niculescu - Bunicul Pabbie
Marius Chivu - Oaken
Răzvan Georgescu - Kai



29 comentarii:

Unknown spunea...

este o poveste foarte interesanta si recomand pentru toti copii.

Unknown spunea...

un film superb pentru copii si adulti

valentin spunea...

frumos filmulet.....ne duce cu gandul la copilarie

catalin negrila spunea...

o poveste minunata, unul dintre cele mai frumoase filme de desene animate, atat pentru copii cat si pentru oameni mari, recomand cu placere

Unknown spunea...

copii si adulti ne regasim in acest filmulet, o poveste draguta, care ne indreapta involuntar gandurile spre anii copilariei...

Unknown spunea...

o poveste foarte frumoasa ,ne place foarte mult, am urmarit acest film de desene anomate impreuna cu nepotii,

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ink MH spunea...

fetita mea e inebunita dupa Regatul de Gheata,toate hainutele sunt cu aceste personaje

Unknown spunea...

Un film animat potrivit pentru orice varsta. Il recomand cu mare drag tuturor.

Unknown spunea...

Acest film mi-a adus aminte de copilarie si de clipele cand ne jucam prin zapada. Este foarte interesant!

Anonim spunea...

O poveste minunata, potrivita pentru orice varsta. Am privit-o impreuna cu fiica mea

Unknown spunea...

super tare am vazut povestea

Unknown spunea...

O poveste minunata, potrivita pentru orice varsta. Am privit-o impreuna cu fiica mea, cu mare drag. Felicitări!

Unknown spunea...

foarte frumoasa poveste. o recomand tuturor

catalin negrila spunea...

un desen animat recomandat atat copiilor cat si oamenilor mari, recomand cu placere

fabritio91 spunea...

foarte educativ

Alinapink spunea...

Super marfa, l-am vazut si mi-a placut la nebunie

Anonim spunea...

AM vazut filmul, este excelent, un film pentru cei mici cat si pentru cei mari.

Unknown spunea...

O poveste frumoasa pentru copii, dar si pentru adulti.

Unknown spunea...

O poveste frumoasa pentru copii, dar si pentru adulti.

mihainbucatarie spunea...

este o poveste care te tine captivant pe tot parcursul ei

valentin spunea...

frumoasa poveste,ne duce inapoi in timp.....

Unknown spunea...

Este cea mai populara poveste si de actualitate,copii o adora

Flor3ntza spunea...

super filmul, abia astept sa il vedem si noi, fetita mea e inebunita dupa el :)

Alexandru spunea...

Mi-a placut foarte mult acest desen animat.

Alexandru spunea...

Mi-a placut foarte mult acest desen animat.

Unknown spunea...

si eu sunt tot un copil de cand am fetita adoram acest desen animat.

FanvivaSMS spunea...

O poveste minunata potrivita si pentru cei mari!

Unknown spunea...

Aceasta este una din povestile mele preferate

Trimiteți un comentariu

Bloguri, Bloggeri si Cititori